And the trip is over! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Nina - WaarBenJij.nu And the trip is over! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Nina - WaarBenJij.nu

And the trip is over!

Door: Turtel

Blijf op de hoogte en volg Nina

04 Juli 2006 | Nederland, Nijmegen

Haaaaaaaaaaaai
Nou bij deze mn laatste verhaaltje voor op mn site...
Waar waren we gebleven? Oh bij donderdag 22 juni...waar ik meteen niet veel over te vertellen heb! Het weer was nog steeds kl*te en er was niet veel te doen!
Ok, door naar vrijdag! Toen bleek de zon eindelijk weer te gaan schijnen en ik ben lekker naar park Tuileries gegaan! Dat is het park dat voor t Louvre ligt en er staan allemaal stoelen verspreid door het park. Iedereen kan dus een stoeltje pakken en ergens lekker in het park gaan zitten. Ik had me daar lekker in de zon geinstalleerd en na 5 minuten kwam er al een raar Frans mannetje op me af me mij te vertellen dat ik een symbool, een stuk kunst was! Haha, nou het enige wat ik dacht was dat hij het eten dat tussen zijn tanden zat best mocht verwijderen voor hij het over mij heen sproeide! Hoe dan ook, toen hij weg was kwam na nog eens 5 minuten de volgende om me te vertellen dat ik prachtige voeten heb! Uhm ja, wat zeg je dan he! Maar wat bleek, hij was fotograaf en was bezig met een expositie over voeten! Hij had idd een aantal erg gave foto's bij zich en een brochure met wat foto's erin die hij gemaakt had. Nou wat maakt mij het uit he, het zijn mn voeten maar, maak ze beroemd!
De rest van de middag verliep gelukkig rustig en ik heb heerlijk genoten van het park (wat ik toch ook een van de gaafste plekken van Parijs vind).
Die avond was het tijd om te gaan uit eten met de hele groep als een soort afscheid. Ik had een btje last van een deja vu: er was weer een student stomdronken... Zo dronken dat we de metro uit moesten zodat ze even boven een prullenbak jeweetwelwat kon doen... Vervolgens gebeurde dit nog een x, maar dat al toen de metrodeuren open gingen (ben ik blij dat daar niemand liep!). Uiteraard had een bewakingsmannetje dit alles gezien zodat we 1 minuut later een stuk of 5 mensen om ons heen hadden van de beveiliging van de metro... Heel fijn allemaal en de student in kwestie stond eigenlijk best een btje voor paal als ik eerlijk ben. Uiteindelijk mochten we toch doorlopen, en dat zag er niet uittttt omdat de student te hard haar best deed om normaal te lopen (wat niet gaat als je te zat bent en hakken aan hebt).

Zomaar wat leuks wat me verder die dag nog op viel:
-de agenten hebben hier inline-skates aan!
-Op n metro station in Parijs hebben ze een winkeltje met de naam.... Nina!!!

Zaterdag was het tijd om met Caroline naar de Gay Pride in Parijs te gaan. Wat een feest! Het komt neer op een enorme lading feestende mensen waarvan een aantal natuurlijk enorm verkleed is! Het was echt super om dat mee te maken en helaas moest ik alweer vroeg terug omdat we het metro-spel zouden gaan spelen met de studenten... dat uiteindelijk niet doorging aaaargh!

Zondag vertrok ik in de regen met Lindsay en Laura naar onze jeugdherberg. Eenmaal als verzopen katjes aangekomen, bleek dat Linsday de reservering had gemaakt voor juli haha en niet voor juni! Ow neee! Gelukkig konden we een paar straten verderop terecht voor 1 nacht (voor de andere nachten hadden we een hotel gevonden). Die jeugdherberg bleek echt super gezellig te zijn en we hebben dan ook een aantal super gezellige mensen leren kennen (meer foto's staan op de camera van Laura... die zien jullie dus nog wel). We zijn lekker gaan stappen en hebben ook nog een x "never-have-I-ever" gespeeld met een lading andere hostelgangers (we sliepen dan wel ergens anders, maar hingen steeds rond bij deze jeugdherberg). In dat spel moet je dus de zin "never-have-I-ever" afmaken... en het meeste gaat natuurlijk over nachtelijke activiteiten als iedereen inmiddels een btje aangeschoten is... Je moet dus de zin afmaken met iets wat jij nog nooit gedaan hebt... Zoals Never have I ever had sex in a strawberry field... Iemand die dat dan wel gedaan heeft, moet een slok drank nemen... je snapt het wel. Zo krijg je allemaal leuke details te weten over anderen!
Hoe dan ook, het waren een paar gezellige dagen met Laura en Lindsay en de anderen van de Jeugdherberg!

En dat was het dan alweer! Mijn 4-maanden-avontuur is alweer voorbij! Ik heb nu t grootste gedeelte van mn spullen alweer in Nijmegen staan en vandaag (dinsdag) wil ik zoveel mogelijk opruimen om morgen weer met mn stage te kunnen beginnen. Normal life continues... Hoop dat jullie t leuk vonden om mn site te lezen en heey, c ya in real life soon!

hug, Nina a.k.a. Turtel

  • 04 Juli 2006 - 12:31

    Mama:

    Nou meis,
    We vinden het heel fijn dat je weer thuis bent maar je verhalen zal ik echt missen!
    Nou ja, praten kun je ook goed dus dat compenseert veel! Haha!
    x

  • 04 Juli 2006 - 13:42

    Vera:

    jezus mens, wat een verhaal, pfffff, nou jouw reis is over maar de mijne komt eraan dus kun je lekker daar mijn lange verhalen op gaan lezen en zien hoe miranda en ik daar genieten en wat we meemaken haha. Het was leuk je site te lezen hoor. Fijn dat je weer terug bent! Dikke kus van je zus en tot onze logeerpartij!!!

  • 04 Juli 2006 - 15:32

    Wendy:

    Yeah right!?! Alsof jij morgen met dit weer al weer hard aan je stage gaat werken...Get real! What did they do to you????

    Hahahaha! Good to have you back! Kisses and hug!

  • 04 Juli 2006 - 15:48

    Jl:

    Ha! Wij hebben al gezellig bijgepraat dus ik was al helemaal op de hoogte van je verhalen.
    Ik ben trots op je en je hebt er een hoop dingen mee geleerd Nien.
    Super dat je terug bent en we gaan weer een hoop leuke dingen doen ;-)
    Succes met je stage morgen we spreken weer gauw af!!

    kus moi xx

  • 07 Oktober 2006 - 19:21

    Nien:

    Voor meer foto's, kijk op www.turtel.tk

    Doei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2007

Update: aant werk, verhuizing, vakantie!

20 December 2006

Ik heb een baan!!!

13 November 2006

KLAAR !!!! :)

04 Juli 2006

And the trip is over!

23 Juni 2006

Nog ff van Parijs genieten!
Nina

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 20528

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: