Ik heb een baan!!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Nina - WaarBenJij.nu Ik heb een baan!!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Nina - WaarBenJij.nu

Ik heb een baan!!!

Door: Turtel

Blijf op de hoogte en volg Nina

20 December 2006 | Nederland, Nijmegen

Hoi allemaaaaaaaaaaal!

Weer even een update via mijn site, want er is weer genoeg gebeurd de afgelopen week!

Vorige week kreeg ik ineens een mail van Harry Knoors (werkt bij ons op de RU, en is directeur Diagnostisch Centrum Viataal) dat hij samen met Ludo Verhoeven (ook van de RU) een promotieproject had opgezet en de subsidie hiervan had rondgekregen. Het onderwerp van het project was "Sociale- en communicatieve vaardigheden van auditief beperkte kinderen in het regulier onderwijs". Ontzettend gaaf natuurlijk, en ze vroegen ook nog eens of ik interesse had! Ik had dus ineens 2 sollicitaties lopen en het is goed afgelopen: ik heb de baan bij Harry aangenomen en heb er ontzettend veel zin in!

Daarnaast vond gisteren eindelijk de eerste bulutreiking van de Master Behavioural Science plaats. Met 10 studenten zouden we afstuderen. Het zag er allemaal professioneel uit en alles was goed geregeld moet ik zeggen; alle studenten kregen zelfs flowers, dr was iemand die foto's maakte, en na afloop hadden we een borrel. De uitreiking zelf bestond uit een inleidend praatje en daarna vertelde alle studenten in het kort wat over hun onderzoek, gevolgd door een praatje van de begeleider. Ik was uiteraaaaaard als laatste (dankzij mn achternaam), en zat dus 1,5 uur te wiebelen op de stoel en te wachten totdat ik iedereen mocht toespreken... 90 minuten met een droge keel wachten haha ik zag steeds de fotograaf foto's nemen van de anderen, dus toen ik eenmaal aan de beurt was voelde ik de lens zo enorm op mij gericht! Hihi, 100% relaxing zit je dan niet op de stoel! Maar alles goed gegaan en erg gezellig! Helemaal gezellig was het buffet dat Sandra, Hanneke en ik geregeld hadden voor ons 3en (soort van 3-eenheid binnen de master, mijn lieve vriendinnetjes!) en onze aanhang. Erg lekker en gezellig!
Iedereen die er ook bij was, fam en vrienden en (bijna echte) collega's: thanx!

Nou om het helemaal mooi af te sluiten: ik kreeg net een mail dat mijn onderzoek is geaccepteerd op ISB6; oftewel ik mag in mei 2007 in Hamburg op een internationaal congres mijn afstudeeronderzoek presenteren!!! ieieieieieh!!!!

kzz!

  • 20 December 2006 - 10:55

    Hanneke:

    Niets van gemerkt hoor, die zenuwen tijdens je presentatie. Je was echt goed! Je hebt niet voor niets ook meteen een baan.

    Ook ik vond het etentje in Oost echt leuk. Jammer dat ook aan alle leuke dingen een einde komt!

    Groetjes, Hanneke

  • 20 December 2006 - 12:23

    Sylvana:

    Ha mede-master! Heb ook niks van je zenuwen gemerkt hoor, maar was waarschijnlijk nog te druk met mijn eigen zenuwen verwerken :). Mooi dat je een leuke avond hebt gehad! Mijn avond was ook leuk, met vriendinnetjes en familie lekker gegeten en geborreld. Jammer dat ik je niet echt meer uitgebreid gesproken heb, maar dat komt vast nog wel een keertje. We houden iig contact! Fijne kerstdagen!!! x Syl

  • 20 December 2006 - 12:38

    Ien En Paul:

    NOGMAALS VAN HARTE GEFELICITEERD, nu natuurlijk ook met je baan. Kei goed zeg!!! Valt alles mooi op zijn plaats en kun je aan een nieuwe uitdaging beginnen. Groetjes, Ien en Paul!!!

  • 20 December 2006 - 12:44

    Papa:

    Van zenuwen heb ik bij je niks gemerkt hoor!
    Maar 19 december 2006 kan dus bij jou niet meer stuk. Je BUL, een BAAN en dan ook nog naar HET congres.
    Proficiat nogmaals
    Ben trots op je.

  • 20 December 2006 - 12:55

    Mama:

    He meisje,
    Nou, wij glommen ook van trots gisteren hoor!
    Je zag er mooi uit en bovendien was je "praatje" errug goed.
    Ook wíj vonden 't heel gezellig tijdens de borrel en het eten.
    Nu nog ff genieten van de kerstvakantie en dan straks druk bezig met je baan!
    Wat gaaf dat je naar dat congres in Hamburg mag!
    Maar idd ook wel een beetje eng. 't Gaat vast erg goed daar, jou kennende.
    Veel succes met alles! x

  • 20 December 2006 - 14:07

    Jl:

    Nog een keer een dikke vette knuffel moi :) moi :) moi :)
    Ook ik ben trots op je maar dat wist je allang heh, en maak je maar helemaal paraat en sla je slag want Hamburg staat op je te wachten ;)
    Hoelang moeten we je dan weer missen DAMN....
    Gister was geweldig en gezellig, je deed het supreme en je zag er nog stralend uit ook nog dus wat wil je nog meer ;)

    Ga ervoor Nien en steek al je energie erin, mss wordt je nog beroemd ook nog haha

    Geniet ook van de rustdagen en wij spreken elkaar gauw weer!!!

    Toedeledoki xx


  • 20 December 2006 - 14:15

    Judith:

    WOW!
    En welkom in promotieland!!
    Heeeeeeeeeeeel veel succes alvast (met alles, hihi).

  • 20 December 2006 - 15:04

    Zussie:

    Hey lieverd! Erg jammer dat ik er niet bij kon zijn gister op je bul uitreiking, maar ik heb veel aan je gedacht hoor en ik ben echt SUPER TROTS op je!:D Cum laude afgestudeerd, ineens een baan, en dat dan congres! Pffff, knap hoor! Jouw nieuwe jaar kan niet meer stuk! Ga er lekker van genieten en we drinken er een borrel op als ik weer thuis ben!!;) Hele dikke zoen van Vera

  • 20 December 2006 - 16:03

    YW:

    Hé girl! WAZUP?!

    Van harte gefeliciteerd! Diploma op zak én een baan! Eén woord: GEWELDIG! Helaas had ik je buluitreiking moeten missen gisteren. Maar gelukkig had je met aanhang erg naar je zin =) Tot gauw (of een poging daar toe ;)

    C ya!

    WilL, A.K.A. YW

  • 27 December 2006 - 10:56

    Marcia:

    heej sis
    ook wij waren natuurlijk kei trots op je. en dan nu ook nog een baan.misschien kom ik je nog wel eens tegen op mijn school. want bij mij zit het vol van die kids.
    dikke kus

  • 17 Januari 2007 - 09:48

    Oma En Opa:

    He Nina,
    We zagen vandaag pas dat je weer 'n nieuw verhaal op je site had gezet!
    Wij zijn erg blij voor je en wensen je veel succes met je baan!
    Wij zijn trots op je!
    Groetjes en een dikke kus van opa en oma

  • 20 Februari 2007 - 18:43

    Nina:

    Ter info: mn extra foto's verdwijnen binnenkort van deze site (gaat automatisch omdat ik de fotoruimte niet ga verlengen want dat kost geld). Maarrrr, wil je nog foto's zien, ga naar www.turtel.tk
    kzz Nien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2007

Update: aant werk, verhuizing, vakantie!

20 December 2006

Ik heb een baan!!!

13 November 2006

KLAAR !!!! :)

04 Juli 2006

And the trip is over!

23 Juni 2006

Nog ff van Parijs genieten!
Nina

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 20523

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: