KLAAR !!!! :) - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Nina - WaarBenJij.nu KLAAR !!!! :) - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Nina - WaarBenJij.nu

KLAAR !!!! :)

Door: Turtel

Blijf op de hoogte en volg Nina

13 November 2006 | Nederland, Nijmegen

Hoi Allemaal,

Raad eens wat ik de afgelopen 2 maanden heb gedaan? ... Te hard werken om de eerste buluitreiking van mijn onderzoeksmaster te halen… En raad eens wat ik afgelopen weekend heb gedaan? Helemaaaaaaaaal nix! Want...wat een jaar ... maar hij is officieel ten einde: ik ben afgestudeerd master behavioural science (wow klinkt gaaf)! En cum laude ook nog :D

Mochten jullie zin hebben om de buluitreiking in Nijmegen bij te wonen: noteer oh noteer 19 december 2006 van 15:00 tot 17:00 uur, Radboud Universiteit Nijmegen (in de senaatszaal van de aula).

Kzz Nien

  • 13 November 2006 - 13:37

    Max:

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, heeeeel goed bezig vrouwkuh!!!!! gaan we nou weer stoeien en knokken, ik bedoel, is je energie weer terug?!?!

    drie dikke zoenen en een dubbele knoop

    Max

  • 13 November 2006 - 13:55

    Wendy:

    Super gaaf joh! Ben trots op je dat je toch nog even door hebt gezet.

    Geniet van je rust, zodat je je daarna goed kunt voorbereiden op solliciteren etc!

    KUS!

  • 13 November 2006 - 14:09

    Hanneke:

    GEGELICITEERD!!!!!!!!!! Opper-super-stuut; ik had maar twee negens ;-)

    Leuk dat we nu met z'n drieen tegelijk klaar zijn! En dat ik me niet meer zo druk hoef te maken omdat jij je zo druk maakt..
    Probeer idd te genieten van je rust nu. Straks als aio heb je geen tijd meer voor leuke dingen en ik kan het weten!!

  • 13 November 2006 - 14:27

    Frauke:

    Heeij Nina! Echt geweldig!!! Wat zul jij nu met volle teugen genieten van je tijd. Wat zal dat goed voelen! En cum laude!?! Dat had ik niet eens in de gaten. Nu nog een baantje dat zal bevallen... Iig veel succes daarmee en tot snel! Grtz Okkie

  • 13 November 2006 - 15:04

    Willemien:

    Hey meid!
    Wat super zeg! Van harte gefeliciteerd! En ga maar eens lekker een weekje niets doen en genieten!
    Ik zie je morgen!

    Liefs,
    Willemien

  • 13 November 2006 - 15:10

    JL:

    Nien ik heb je al gesproken maar nog eens Hiep Hiep Hoera :) Hiep Hiep Hoera :) Hiep Hiep Hoera lallalalallalalala moppie ik ben trots op je, maar ik had ook niet anders verwacht, nu nog werk krijgen bij de Radboud en je bent binnen meid. Bij de uitreiking zal ik zeker zijn en samen gaan we t ook nog een keer vieren!! ;)
    Ga lekker relaxen
    vanavond en ik spreek je gauw. Moi xx

  • 13 November 2006 - 15:11

    Papa:

    Heej meid,
    Proficiat!!!! Toch nog alles op tijd voor de 1e buluitreiking. Ben trots op je!!!!!

  • 13 November 2006 - 15:22

    YW:

    Hé girl! WAZUP?!
    Super goed joh! Allebei eindelijk klaar ;) Nou, die bak "kleine" popcorn gaat er nu wel in. Nogmaals congratZ gril! C ya latÁ!

  • 13 November 2006 - 15:26

    Judith:

    Nien, wat anders kan ik zeggen dan: GEFELICITEERD!!!!!!!

  • 13 November 2006 - 15:58

    Mama:

    He meissie,
    Ik zeg 't toch nog even: Zie je wel, ik zei 't toch! Het komt allemaal goed! Maar goed, ik ben enorm blij voor je! PROFICIAT! Dat we trots op je zijn, wist je al!
    Dikke kus! En Joep:Knuffel haar maar extra! Jij ook PROFICIAT!

  • 13 November 2006 - 17:06

    Suus:

    Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!!!! Dikke kus!

  • 13 November 2006 - 18:45

    Skoonmama:

    wouwwwww en dat krijg ik als skoondogter!!!
    Helemaal te gek, proficiat en veel dikke knuffels!!!

  • 13 November 2006 - 19:37

    Claudia:

    Gefeliciteerd! :D

  • 13 November 2006 - 20:26

    Maes:

    Wow te gek!!!! gefeliciteerd!!! Was mijn kaartje toch nog een beetje laat...haha, maar goed, het gaat om het idee!!! Maar lekker zeg! Zie je wel dat alles goed komt!!!!
    Taart eten vrijdag bij mij! Jij trakteert! jaja! ;-)
    HIHI SEE YA!
    dikke kussen Maaike

  • 13 November 2006 - 22:07

    Ruud:

    Nou skon dochterje, hartstikke goed!!! Nou lekker genieten van je prestatie en lekker even de tijd nemen voor andere dingen. Many kisses.

  • 14 November 2006 - 08:07

    Sylvana:

    Goedzo meissie!!! Cum laude zelfs?? Dat zijn dus allemaal 8-en? Buluitreiking heb ik al genoteerd;). Tot snel, x Syl

  • 14 November 2006 - 10:57

    Marlies:

    Gefeliciteerd!!! Goed zeg, hij is dus op tijd afgekomen. Veel plezier met niks doen, is zo af en toe wel lekker en volgens mij heb je het nu wel even verdiend. Voor je het weet heb je straks weer druk met een baan ofzo.... :-)

  • 14 November 2006 - 11:27

    Ien En Paul:

    Hoi Nina!!!

    SUPER ZEG!!! GEFELICITEERD!!!! Lang zal ze leven, blablabla, hoera, hoera, hoera!!!
    En ook nog cum laude!!! Petje af hoor!!! Ik ga op t werk proberen te ruilen om aanwezig te kunnen zijn, dus dat is nog even afwachten!!! Maar nu natuurlijk even er goed van genieten hoor!!!!!!

    Groetjes van Ien en Paul!!!!!!

  • 14 November 2006 - 17:20

    Joep:

    Nou schatje, eindelijk dan toch! Echt super wat je allemaal gedaan hebt. Nu idd maar veel nixen en sim-en en nog meer nixen en slapen, keertje weekje skiën en dan maar weer een keer aan t werk... Ik help je wel met relaxen :)
    Schat, geniet er van! Dikke kus!

  • 20 November 2006 - 17:43

    Marcia:

    joepieieieieieieieieieieie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    smak smak smak

  • 01 December 2006 - 14:46

    Vera:

    hey,rom kreeg ik geen mail dat er een stukje op je site staat?:( Nou ja bij deze (een beetje laat op de site, maar gelukkig al int echt gedaan :)) maar ONWIJS GEFELICITEERD! smak smak smak!! ik ben echt heel erg trots op je hoor! :D Jammer dat i er de 19e niet bij kan zijn omdat ik dan nog in Azie zit :8, maar ik zal zekers aan je denken! Geniet er lekker van, want dat verdien je wel ;). Nu snel een baan gaan zoeken en lekker centjes verdienen! Jippieeeee! Dikke Knuffel van je zussie X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2007

Update: aant werk, verhuizing, vakantie!

20 December 2006

Ik heb een baan!!!

13 November 2006

KLAAR !!!! :)

04 Juli 2006

And the trip is over!

23 Juni 2006

Nog ff van Parijs genieten!
Nina

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 20528

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: